Ik heb een job! / I got a job!

Ik ben al een tijdje werkloos maar was hard opzoek naar werk. In de tussentijd deed ik een aantal make-up opleidingen, stages en opdrachten.

I’ve been unemployed for a while but was looking for work all the time. In the meantime I did some makeup courses and internships.

Zaterdag had ik een sollicitatiegesprek bij Zara. Natuurlijk ben ik altijd een beetje nerveus maar uiteindelijk viel het gesprek goed mee. Het voelde allemaal niet zo stijf aan en ik had het gevoel dat ik mijzelf kon zijn.

Saturday I had a job interview at Zara. Of course I’m always a bit nervous but it felt pretty good. I had the feeling that I could be myself.

Na een paar uur terug thuis te zitten kreeg ik direct al telefoon “Je hebt de job”. πŸ™‚

After a few hours back home I got a phone call “You’ve got the job”. πŸ™‚

Ik ben super blij dat ik een job heb in een toffe kledingzaak.

I’m super happy that I got a job in a nice clothing store.

Ik zal er wel mijn paarse lokken voor moeten opofferen (dit werd mij op voorhand gewaarschuwd in het gesprek) wat een beetje gevoelig ligt maar voor mij is op dit moment een job hebben prioriteit dus heb ik het er wel voor over. πŸ™‚

I will have to sacrifice my purple locks (this was beforehand warned to me in the conversation) which is a little sensitive for me but at this moment a job is priority so I will do it πŸ™‚

Yeay!

Wat doe jij als job of opleiding?

What do you do as a job or training?

Have a mad day,

Manonmadness x

2 gedachtes over “Ik heb een job! / I got a job!

    1. Bedankt ^^ Ja het is jammer, maar ik ben blij dat Zara mij tenminste een kans heeft om te bewijzen wat ik kan. Andere sollicitaties die ik had hebben mij die kans nog niet gegeven dus daar ben ik al heel dankbaar voor. Het werd vaak tegen mij gezegd door mijn traject begeleiding “kleur jou haar” maar ze gaven mij ondertussen jobs waarvoor ik moest solliciteren die ik voor mijzelf niet echt interessant vond. Toen ik toch koppig bleef gaan voor kleding winkels (want fashion/ styling is mijn interesse ) had ik iets van “voor die job wil ik wel mijn haar kleuren als het echt moet”. Tis een beetje geven en nemen :p Ondertussen kan ik miss mijn vingers kruisen dat gek gekleurd haar de komende jaren miss wat harder doorbreekt in BelgiΓ« :p Ook heb ik al heel lang een angstgevoel als mensen mij vroegen om het te kleuren (in naturel) en nu ik zo een beetje verplicht ben is dat een goede uitdaging voor mijzelf. Want angst hebben voor zoiets zou eigenlijk totaal niet nodig moeten zijn :p Miss als ik het nu normaal durf te kleuren dat ik ineens merk ” hey het is niet zo erg als ik dacht” Meestal moet je jou angsten tegemoet gaan zodat het jou niet kan tegenhouden in het leven.

      Like

Geef een reactie

