The serie tag

Ik zag deze tag bij blogger A beauty day en het leek mij een toffe tag om te doen dus bij deze vul ik hem ook eens in 🙂 Misschien dat ik mensen aanzet om bepaalde series te kijken of omgekeerd dus dat is fun 😀

I saw this tag done by blogger A beauty day and it seemed a nice tag to do so here we go 🙂 Maybe I let people watch certain shows or vice versa so that’s fun 😀

Wat was de eerste serie die je volgde?

What was the first serie that you watched?

Oei als ik helemaal terug moet gaan naar mijn jeugd dan was dit waarschijnlijk Sailor moon en Pokémon. Ik weet niet of anime hier ook in het rijtje past maar ik heb in mijn jeugd veel tijd “verspild’ met naar anime’s te kijken. De eerste meer “volwassen” serie die ik mij herinnerde die ik keek was Gossip girl. Ik las de boeken al van mijn 12 jaar en een paar jaar later kwam de serie uit en wou ik die ook echt zien aangezien ik fan van de boeken was.

If I have to go back to my youth it was probably Sailor Moon and Pokémon. I do not know whether anime also fits in series but as a kid I “wasted” a lot of time watching anime’s. The first more “mature” series that I remembered that I watched was Gossip girl. I read the books when I was 12 and a few years later, the series came out and I really wanted to watch it since I was a fan of the books.

Sailor_Moon_Classic

Source

Wat is je favoriete serie ooit?

What is your favorite serie?

Game of thrones is de beste serie die er is in mijn ogen. Ik ben verslaafd aan de serie en de personages. Het zit heel goed en spannend in elkaar, het bevat fantasie en hier en daar ook wat humor. Verklap mij geen ongeziene aflevering of ik ontplof :p

Game of Thrones is the best serie out there in my opinion. I’m addicted to the serie and its characters. It is very good and exciting, it contains fantasy and here and there some humor. Don’t tell me something about a unseen episode or I explode. :p

got21

Source

Met welk personage zou je wel eens op date willen?

Which character would you ever want to date?

Hhmmm Ik vind Jon snow aantrekkelijk maar ik weet niet of ik er een gezellig date mee kan hebben in de Game of Thrones wereld :p
Ik denk dat ik vreemd genoeg zou gaan voor Finn the human van Adventure time , ik ben ook een grote fan van Adventure time. Niet perser omdat ik hem aantrekkelijk vind maar ik zou wel een awesome avontuurlijke date hebben :p

Hhmmm I think Jon Snow is attractive but I don’t know if I can have a nice date in the Game of Thrones world: p
I think I would go strangely for Finn the Human from Adventure time, I’m also a big fan of AdventureTime. Not because I find Finn attractive but I would have an awesome adventurous date :p

adventure-time

Source

Welke serie(s) volg je op dit moment?

Which series do you watch at the moment?

Op dit moment kijk ik 2 series . Ik volg de serie Face off, een serie waar special fx make up artiesten het tegen elkaar opnemen. Ik ben zelf een beginnende make up artiest dus voor mij is dit zeer interessant maar mijn vriend weet het ook wel te appreciëren als je houd van creatures en je wilt geïnspireerd worden met creativiteit dan is het zeker kijken waard.

At this moment I watch two series. I follow the series Face off,  a serie about special fx makeup artists compete against each other. I am a beginning makeup artist so for me this is very interesting but my boyfriend also appreciate it. If you love creatures and you want to be inspired with creativity then it’s definitely worth watching.

source

De 2de serie die ik volg is Bravest Warriors, weer een cartoon :p Deze kan je volgen op het youtube kanaal Cartoon hangover. Het zijn de zelfde makers van Adventure time maar door niet gebonden te zijn aan een televisie kanaal kunnen ze volledig hun gang gaan. Je kan wel zeggen dat Bravest warriors de volwassen versie is van Adventure time door gebruik van ongeschikte beelden en taalgebruik voor kinderen.

The 2nd serie that I follow is Bravest Warriors, another cartoon: p This can be followed on the youtube channel Cartoon hangover. They are the same makers of Adventure time but by not being tied to a television channel, they can do whatever they want. You can say that Bravest Warriors is the adult version of Adventure time by using inappropriate images and language for children.

 source

Van welke afgelopen serie mogen ze nog een vervolg maken?

Which serie do you want to see a sequel of?

Parks and recreation was een serie die mij echt blij maakte, daar zou ik heel graag een vervolg van zien. Als je gek was op de amerikaanse The Office dan zou deze serie je ook moeten interesseren. 🙂

Parks and recreation was a series that made me really happy, that is why I would love to see a sequel. If you loved the American version of The Office then this serie could be something that you would like. 🙂

source

Welke serie wil je nog graag zien?

Which serie do you like to see?

Ik wil eens kijken of er nog nieuwe series zijn van Cartoon hangover. Ook wil ik kijken naar Foxy & co. Het is een serie met bepaalde deelnemers van Face off dus ook weer een serie over make up en ik zou die graag willen bekijken na de Face off seizoenen.

I want to see if there are new series from Cartoon hangover. I also want to see Foxy & co. It is a series with some participants of Face off so again a serie on makeup and I’d like to see that after the Face off seasons.

Heb je wel eens een serie of enkele afleveringen herbekeken?

Have you ever revisited a serie or a few episodes?

Regelmatig kijk ik eens terug, vooral als het een aflevering was die mij aan het lachen maakte of mij inspireerde. Onlangs hebben ik en mijn vriend terug gekeken naar Het eiland en Het geslacht de pauw. Ook herbekijk ik Bee and puppycat vaak aangezien ik het een top serie vind maar er jammer genoeg nog niet veel episodes beschikbaar zijn.

I often look back, especially if it was an episode that made me laugh or inspired me. Recently my boyfriend and I looked back to Het eiland and Het geslacht de pauw (Flemish series). I also re-watch Bee and puppycat often as I find it a top serie but there are unfortunately not many episodes available.

Welke serie heb je een tijdje gevolgd en daarna weer opgegeven?

Which series have you followed for a while and then stopped following?

Ik geef meestal niet rap op aangezien ik eerst goed bekijk of de serie mij interesseert aan hand van het verhaal en een trailer maar in bepaalde series las ik pauzes in omdat sommige series wel leuk zijn maar er bepaalde seizoenen zijn waar je er moeilijk door sleurt omdat dat bepaalde seizoen net niet mijn ding is. Hangt denk ik ook af van mijn gemoedstoestand en waar ik in de mood voor ben.

I do not usually give up since I first take a look if I am interested in it by reading the story and watching the trailer but in some series I take breaks because some series are nice but there are certain seasons where it’s difficult to keep watching because certain seasons are not my thing or go too slow. I think it also depends on my mood and what I’m in the mood for.

Met welk personage zou je wel eens van plaats willen ruilen?

Which character would you trade place with for a day?

Ik zou het liefst iets met fantasie willen. Ik denk dat ik zou gaan voor Plum van Bravest warriors aangezien ze een merwif is (een alien met bepaalde zeemeermin trekken) en ik zou weer paars haar hebben en elfen oortjes :p De Bravest warriors wereld ziet er ook interessant uit.

I would prefer something with fantasy. I think I would go for Plum of Bravest Warriors since she is a merwif ( an alien with mermaid parts) and I would have purple hair again  and elf ears :p The Bravest Warriors world also looks interesting to live in.

latest

Source

Dit was een super leuke tag om te doen :p Als je deze tag ook wil doen feel free to do it en je mag me altijd een linkje hieronder sturen. Je mag me ook altijd goede series aanraden 🙂

This was a super fun tag to do:p If you want to do this tag feel free to do it and you can always send me a link below. You can always recommend good series to me if you want 🙂

Have a mad day, ManonMadness x

2 gedachtes over “The serie tag

Geef een reactie

