Le Petit Marseillais Hypoallergenique voor gevoelige huid.

*Le Petit Marseillais Hypoallergenique for sensitive skin.

Ik werd door Le Petit Marseillais geselecteerd als ambassadeur en ontving vandaag mijn pakketje. Ik gebruik zelf heel graag hun producten en ben enorm blij dat ik dit mag doen.

I was selected by Le Petit Marseillais as ambassador and received my package today. I like their products and am very happy that I can do this.

v1

Deze drie producten zijn hypoallergeen de kans op allergische reacties is dus klein. Wat ik zelf op dit moment goed kan gebruiken aangezien ik door de zon wat last heb van zonneallergie en dus voorzichtig wil zijn met mijn huid.

These three products are hypoallergenic the risk of allergic reactions is small. I can make good use out  off it because I have problems with sun allergies and therefore will be careful with my skin.

IMG_4967

Het eerste flesje, of eerder fles (400 ml) is de Hypoallergenique Douchegel met sap van Aloë Vera & appelbloesem. Het hydrateert & kalmeert gevoelige huid. De geur is heel erg fris en bloemig, een zachte zoete geur. De textuur is gel achtig en blend goed in de huid. Mijn huid voelt na gebruik verfrissend en zacht.

The first bottle (400ml) is the Hypoallergenique Gel with Aloe Vera juice and apple blossom. It moisturizes and soothes sensitive skin. The smell is very fresh and floral, soft sweet fragrance. The texture is gel-like and blend well into the skin. My skin feels refreshed and soft.

IMG_4971

De tweede fles (400 ml) is de Hypoallergenique Douche Créme bevat sap van Aloë Vera & Amandelbloesem. Het voedt & kalmeert gevoelige huid. Ik geur is vooral amandel met een beetje aloë vera, een geur waar je vanbinnen warm van wordt. De textuur is créme die smelt op je huid. Mijn huid voelde zacht aan en nam de droogte van mijn zonneallergie weg.

The second bottle (400 ml) is the Hypoallergenique Shower Cream contains Aloe Vera juice and almond blossom. It nourishes and soothes sensitive skin. The smell is especially almond with a little aloe vera. The texture is cream that melts on your skin. My skin felt soft and it took the dryness of my sun allergy away.

IMG_4976

De derde fles (250 ml) is de Hypoallergenique Hydraterende Melk met sap van Aloë Vera & Calenduna. Het herstelt & kalmeert gevoelige huid en hydrateerd de huid 24 uur lang. Het flesje heeft een pompje die je open en toe kan draaien wat ik persoonlijk heel handig vind want ik moet regelmatig verhuizen en vaak lopen producten met pompjes uit in mijn tas, goed dat hier aan gedacht is geweest. De geur is aloë vera met een lichte bloemengeur, ruikt als een zomerse bloemen parfum. De textuur is heel zacht en verfrissend, trekt ook goed in de huid.

The third bottle (250ml) is the Hypoallergenique Moisturizing Milk with Aloe Vera juice & Calenduna. It restores and soothes sensitive skin and moisturizes the skin for 24 hours. The bottle has a pump that you can open and close what I personally find very useful because I have to move frequently and often products with pumps run out in my bag. The smell is aloe vera with a light floral scent, smells like a summery floral perfume. The texture is very soft and refreshing, also attracts well into the skin.

Ik kan deze producten zeker aanraden. Aloë Vera is heel goed voor de huid en kan nu zeker van pas komen nu de huid wat vaker in contact komt met warme zonnestralen. Ik vind dat Le Petit Marseillais altijd met unieke geuren uitkomt en als je mij kent dan weet je dat ik graag eens wat anders heb dan wat we gewoon zijn. Voor mij zijn deze nieuwe geuren geslaagd.

I can definitely recommend this product. Aloe Vera is very good for the skin. I think Le Petit Marseillais always comes with unique scents and if you know me you know that I like to do something different than what we are used to. For me, these new fragrances succeeded.

Heb jij een favoriet product van Le Petit Marseillais ?

Do you have a favorite product of Le Petit Marseillais?

Have a nice day,

X ManonMadness

6 gedachtes over “Le Petit Marseillais Hypoallergenique voor gevoelige huid.

Geef een reactie

